WYDZIAŁ ZAŁATWIAJĄCY SPRAWĘ: Ewidencja Ludności, pok. nr 113 w godzinach: poniedzialek: 8.00 - 16.00 wtorek - piątek: 7.30 - 15.30 KTO MOŻE ZAŁATWIĆ SPRAWĘ: Każda zobowiązana do zameldowania się osoba lub jej prawny pełnomocnik. FORMULARZ WNIOSKU: Formularz zgłoszenia "Wymeldowanie z miejsca pobytu czasowego" można otrzymać w Ewidencji Ludności lub pobrać ze strony internetowej.
WYMAGANE DOKUMENTY: - dowód osobisty osoby załatwiającej sprawę lub inny dokument pozwalający na ustalenie tożsamości,
- książeczka wojskowa - w przypadku, kiedy osoba załatwiająca sprawę jest mężczyzną,
- w przypadku pełnomocnika - oryginał pełnomocnictwa lub urzędowo poświadczony odpis pełnomocnictwa.
OPŁATY: Nie pobiera się. MIEJSCE, W KTÓRYM MOŻNA UZYSKAĆ INFORMACJE: Urząd Miasta i Gminy Działoszyn ul. Piłsudskiego 21 pokój 113 tel. (0 43) 84 37 473 TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY: Niezwłocznie - sprawa jest załatwiana w dniu zgłoszenia. TRYB ODWOŁAWCZY: Nie przysługuje. PODSTAWA PRAWNA: Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych /Dz.U. z 2001 r. Nr 87 poz. 960 z późn. zm./.
Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24 grudnia 2002 r. w sprawie zgłaszania i przyjmowania danych niezbędnych do zameldowania i wymeldowania oraz prowadzenia ewidencji ludności i ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych /Dz.U. Nr 236, poz. 1999 z późn. zm./ UWAGI: Osoba, która opuszcza miejsce pobytu stałego lub czasowego trwającego ponad 2 miesiące, jest obowiązana wymeldować się w organie gminy, właściwym ze względu na dotychczasowe miejsce jej pobytu, najpóźniej w dniu opuszczenia tego miejsca.
|